Hanımlar çok kötü durumdayım bilen bir şey yazsın. 36 haftalığım dün geceden beri sadece ellerimde ve ayaklarımda kaşıntı başladı ve halen devam ediyor ara ara şiddetleniyor, dün öğlende havuza girmiştim klor mu alerji yaptı bilemiyorum ama normalde klora alerjim yok ve dediğim gibi sadece el ve ayaklarımda.. başına gelen var mı ne iyi gelir bu illete?