Ipeksari57 Şimdi güzel annelerim ben size bir durumdan bahsetmek istiyorum. Ben şuan 34+5 günlük hamileyim. Ama konu su ben kızım doğduktan sonra 3.5 aylıkken hame kaldım 1 kez adet gördüm ve uzun sürdü sonra bir daha adet olmadım gebelikten şüphelenme sebebim rüyamda görmüştüm ve inanır mısınız test yaptım çift çizgi çıkmıştı. Neyse sonra eşimle doktora gittik çok küçük daha dedi son adet tarihimi sordu ama ben o adet dönemimde baya değişik bir adet dönemi gelirdim kanamam bitti devam etti sonra yine bitti yine devam etti ilk muaynede özele gittik hata emin olalım iyice baksınlar diye. Neyse bizde o an doktorun tahmini üzerine 16 Kasım olarak kararlaştırdık. Arada baya zaman geçti kese ve bebek belli olunca yine gittik doktora kalp atışları falan duyduk şükür rabbime qma bebeğimin gelişimi hep ileride çıkıyor. Hatta geçen post açtım ben 34 diye biliyorum ama 37 lerre çıkıyor oğlum diye. Eşimle aksam konuşuyoruz da aklımıza su geldi ya ben adet tarihi konusunda emin değilim yaa hani adetli üstüne görme falan oluyor ablam öyle olmuştu kızımda da ben öyle olmuştum ben 34 diye biliyordum ama ya oğlum gerçekte 37 lerdeyse ve doğum her an olursa. Hani böyle birsey olabilir mi acaba baya aklımıza takıldı çünkü az çok anlıyorum ikinci gebeliğim ve sancılarım olsun kasılmalarım olsun doğum sancısı kısılması gibi göbeğim olsun vücudumdaki değişimler kızımda bunları doğuma son 1 hafta kala yaşadım. Her gebelik bir olmaz onu da biliyorum ama insan kendini bilir ya az çok endise ediyorum açıkçası plasam bilemedim sizlere sormak istedim.
Deletedmom73711 Ipeksari57 Bilgim yok, ola da bilir ama düşününce mantıklı geliyor😂🙈 Hazırlığınız vs tamam mı? Bence siz her ihtimale karşı hazırlığınızı tamamlamadıysanız tamamlayın
aylakiral Ipeksari57 bebeğiniz önden geliyorsa bu sizin sağlıklı beslendiğinizden ve yediklerinizi direk bebeğe gittiğinden kaynaklanıyordur Benimde son adet tarihimle suanki durumun uyuşmuyor Ama. Önden gitmesi kötü bir durum değil zaten genelde ya önden gider ya geriden gelir dedi bana doktorum yeterki geriden gelmesin dedi O yüzden son adet tarihine fazla takılmayın derim
veronika39 Benim son adet tarihim 20 kasım ve bebeğim 2 hafta kadar önden gidiyor, ben de doktoruma bu hafta gittiğimde erken doğum olabilir mi diye sordum ve etkileyebileceğini söyledi, hazırlıklı olsak iyi olacak sanırım
Ipeksari57 veronika39 Hadi yaa valla canım bende inan 1 hafta 10 gune doğum olavakgibi hissediyorum. Çünkü muanye oluyorum ben sanıyorum ki 34+2 doktor diyor 37+4 arada baya fark var insan ister endişe ediyor. Yalancı sancılarım var ama mesela kızımda da Yalancı sancılarım olurdu arada bunda her gun olmaya başladı son 10 gündür. Ağırlaştım iyice dediğin gibi hazırlıklı olmakta fayda var ben kiyafetleri yıkmakla başladım bugün 🤷♀️
Ipeksari57 Deletedmom73711 Dimj ya insana mantıklı geliyor biz de akşam baya konuştuk bu konu hakkinda eşimle Kıyafetleri yıkamayla başladım bugün yarın ütü sonra da valiz. Valla eşim de bende 1 hafta 10 güne gelecek diye düşünüyoruz.
Deletedmom73711 Ipeksari57 Yani önden de gidiyor olabilir ama neticede doktorunuzla baz aldığınız son adet tarihi doğruysa bile çok az kalmış kavuşmaya, hastane çantasını-kıyafetlerini hazırda tutmakta fayda var her ihtimale karşı🥰 Sağlıkla, vaktinde gelsin🙏🏻🤍
Ipeksari57 Deletedmom73711 O an ben bilemedim sin adet tarihimi dediğim gibi kanamam oldu bitti 2 3 gub sonra yine kanamam oldu falan doktor da hani 15 16 Kasım gibi dedi öyle de kaldı bende öyle dedim. Çünkü sonrasında yine kanamam oldu benim. Bugün başladım bakalım hayırlısıyla 🥰🥰 Evet son 37 uygulamada az kaldı valla Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin hepimize 😍💖
mmihri Sadece adet tarihinize göre değil doktorunuz ultrason ölçümlerine görede hafta belirliyor. Eğer 34 haftalık dediyse doktorunuz muhtemelen ölçümleride bebeğinizin 34 haftaya uyumludur. O yüzden adet tarihiniz konusunda kadanız karışsada doktorunuzun hesapladığı hafta size daha net bilgi verir.
Ipeksari57 mmihri şuan 34+4im ama ultrason da 37lerde çıkıyor. Bu zamana kadar da her muayne de ileride çıktı. Hani gelişimi de ileride olabilir evet ama bir kurt düşmedi değil içime bakalım bekleyip görücem artık 🤷♀️
mmihri Ipeksari57 o zaman 37 lerdedir canım. Çünkü benimde 1 hafta geri, uygulamaya göre 40. Haftama giricem ama ultrasona göre 39 🤷🏼♀️ Ve doğuma dair hiç bir belirtim yok. Koca göbeğim dışında 😅
Ipeksari57 mmihri Bana da 37 lerde gibi geliyor devlette soru soruyorum ama tam cevap alamıyorum kii bazen ne dedikleri belli bile değil 🤷♀️ Bakalım ne sürprizler beni bekliyor bekliyorum 🤷♀️ Bu arada Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bebebini 💜 O koca göbüş bende de var valla 😅
Ipeksari57 aylakiral Çok teşekkür ederim verdiğin bilgi için kuzum 💜🙏 Bakalım yine muanye var haftaya orda da önden mi çıkacak beni ne gibi sürprizler bekliyor yaşayıp görücem 🤷♀️😍