Melikeuyar Bende de panik atak vardı, ilaçsız atlattım. Aslında tam olarak atlatmış sayılmam senede 1 2 defa yoklar ama çok şükür hergün yaşadığım o dönemi düşürsek geçti gitti diyebiliriz. Allah yardımcımız olsun, yine de çok korkuyorum sezaryenden. 3. olacak benim de :(