Aryam Kizlar 16 haftalik hamileyim 3 4 gundur bashim chatliyor tatli birsheyler yeyince sanki gechiyor rahatliyorum hich yashadinizmi boyle birshey?yardimci olursaniz chok sevinirim
Gulcag Aryam normal canım bir kaç hafta sonra düzelir Progestan hormonu yükseldikçe oluyormuş doktorum öyle demişti şimdi 20. Haftalık olduk bende 2 hafta kadar sürmüştü. Tabi tansiyon vs sorunun yoksa normal 🤗
Aryam Gulcag bugr chok teshekkurler kizlar❤️❤️Ya tatli sheyler yeyince gechiyor anlamadim acaba shekerim mi dushuyor ?
bugr Ben 5 aya kadar basimi yastiktan kaldiramadim bas agrisi cok cektim simdi 25 haftalik oldum cok sukur iyim normaldir kendi cok aciktirmadan yemegini ye meyve ye ac kalincada oluyor