37+4 de yarın yapıcam inşallah sağlık sorunum dolayısıyla.. sol kalçam ve dizimdeki ağrıdan dolayı yatağa bağlı kaldım 1.5 aydır. tuvalete bile tek gidemiyorum. kaynar su sadece iyi geliyor. bacağım su topladı kaynar su basmaktan.artık ağrılara dayanamıyorum. bebek hazır olduğundan doğuma karar verdik. bana ve bebeğime şans dileyin dua edin nolur🤗sağlıkla gelsin sağlık getirsin inşallah🙏🏻🥰💙