Sebos41 18+5 olduk son 2 gündür karın ağrısı çekiyorum hatta bugün baya zorladı beni o da yetmezmiş gibi birde ishal başladı biraz telaşlandım sizce normal bir durum mu yaşıyorum ve ne yapmalıyım?
rizelipek Sebos41 üşüttün mü acaba ishalde çok yoğun ağrı yapar bol su iç ve bence bi doktora görün baksınlar
[silindi] Sebos41 gebelikte ishal su kaybı demek devlette bi acile gorun karnim ağrıyor de ishal var de belki bu yaygın olan salgın yüzünden olabilir dikkat et
Sebos41 rizelipek rizelipek bol bol su içiyorum ama ağrım biraz daha devam ederse hastaneye gidicem sanırım.
Sebos41 [silindi] [silindi] Evet eşimde salgın var ondandır belki gidelim diyo biraz daha bekliyim geçmezse gidicem artık.