gizemrdpl Kızlar 31.haftalık hamileyim doktor üç hafta sonra gel dedi yani 33.hafta oluyor. Normal doğum istiyorsun üç hafta sonra gel mümkün mü olması bakalım dedi bende Çatı muayenesidir diye düşündüm bilgisi olan yazabilir mi lütfen
bebeklendik gizemrdpl 36 dan önce yapmazlar normalde. Çok erken olur doğum tetiklenebilir bebekte bir sıkıntı gözükmüyorsa yaptırtma bence denemek isterse
yagmur_s gizemrdpl ay hiç bir fikrim yok kız ben de 31+ 1im ben de ay sonu gidicem. Normal istiyorum acaba çatı muayenesi mi yapacak 🤔 ben de bekliyim şurda. Ona göre hazırlıklı gitmem lazım leş gibi gidemem 😒
Sevk123 gizemrdpl 37. Haftadan itibaren yapılıyor diye biliyorum doğumu tetiklediği için 33. Hafta cok erken bence
Melekannesiiiii gizemrdpl benim ilk gebeliğimde 38. Haftada olmuştu çatı muayenesi sizinki erken bence
yagmur_s gizemrdpl riskli diyorlar bak🤔 belki de başka türlü karar veriyordur. Riskli bişeyi yapmaz doktor sonuçta 🤷🏻♀️ görücez gidince artık
tupbebekannesi123 gizemrdpl nst için olabilir 32-33 te başlıyor çatı muayenesi 35-36’dan sonra oluyor
byz_kara4721 gizemrdpl relaxin hormonu 2-3 cm esneme yaptığından dolayı erken yapılması belki normal doğum olmaz algısı yaratabiliyormuş. Eğitm aldığım ebe 38 de yaptırmamızı önerdi
uraz_ve_annesi- gizemrdpl bana doktorum 37-38de çatı muayenesini yapacağım, dedi çok erken gibi geldi banada
rizelipek gizemrdpl benim hiç yapmadılar ama hep özele gitmiştim normal istiyordum suyum gedi 39+0 da o zaman baktılar mecbur bi kaç kez olmayınca apar topar sezaryen valla iyi de oldu açılma sancı yoktu