Berelfgun Kızlar pozitifim doktoruma ulaşamadım hamileyken covid geçirip kan sulandırıcı içen oldu mu hangi kan sulandırıcıyı kullanmıştınız
Nhlll Berelfgun acilde ki doktor kan pıhtı değerine bakmıştı fakat kan sulandırıcı vermemişti 10 gün karantinadan sonra kadın doğum doktoruna gttim coraspin başlattı 32 haftadan sonra iğneyle devam ediyorz hLa kullanıyorum doğuma kadar devam edicem
Motheranddaughter Berelfgun 100mg coraspin önermişti karantina süreci boyunca doktorum. Bunun dışında ıhlamur bal zencefil tüketip parol içebilirsin demişti. Pastil kullanabilirsin .
Hil38 Berelfgun 8.haftamda covit olduğumu öğrendim. 1 buçuk gün boyunca bişey yiyip içmediğim için sıvı kaybım olmuş öğürme kaynaklı da kesede kanama vardı. İlaç kullanmadım ama hastane yatışım yapıldı 7-8 serum yedim topladım
Berelfgun Motheranddaughter teşekkürler bende ecoprin pro içtim şimdi doktoruma ulaşamadım ama zaten kullanılması gerek diye biliyorum özellikle hamilelikte zaten ekstra kan pıhtılaşması olduğu için sabah görünce yazar kendiside
Vera09 Berelfgun doktor kontroluyle kullanmanız daha doğru olur ben 3haftalıkken geçirdim 34e kadar kullanacağm
Ezgi_hsyn Berelfgun bende eğer çıkarsa kan sulandici kullanmam gerekiyor mu dedim istersen 1 kutu kullan dedi doktorum zorunlu kılmadi şimdi ben kullanım mi kullanım mi size soruyorum bugün 5.günüm 2 gun kaldı
Berelfgun Ezgi_hsyn bence kullanın çünkü en az 10gün en. Çok bir ay kullanım önermiş hep arkadaşlarımında doktorları benimkide 10gün kullanın dedi