Krtbusraee 13 haziranda ikinci sezaryenimi oldum. İlkine göre bu çok daha rahat geçti benim için. Ilk ayağa kalkıştan cok korkuyodum mesela hic tahmin ettiğim gibi olmadı. Kalktim yürüdüm hatta sabaha kadar oturmadım desem yeridir. Belkide tamamen annelik ic gudusuyle alakalı evde sizi bekleyen bir evladınız daha olunca daha dirençli oluyorsunuz. Tabiki hic ağrı cekmedim dersem yalan söylerim ama beni zorlayan ağrılar 3 4 gün sürdü. Hastanede sürekli antibiyotik ağrı kesici yapıldığı icin hastande aşırı rahattım bu zorlayan ağrılar evde oldu, hatta eşime beni hastaneye geri götür diyordum 😁 Korkma ne kadar rahat olursan doģum surecinde o kadar rahat geçiyor 😊