Karelinannesi bende sezeryandan hiç korkmuyorum ama onuda hiç istemiyorum. İnşallah normal bir şekilde dogurabilirim diyorum, şansıma araştırma yaparken normal doğum videosu çıktı karşıma 10sn onu izledim.. korkmayayim diye daha fazla izlemedim ama sen görmüyorsun bile sanciyi hissediyorsun o bir şekilde çıkıyor.. ben kendimi avutuyorum herkes yapıyor benmi yapamicam, doğurmayan kadinmi var hayvanlar bile doguruyor Allah bir şekilde yardım ediyor diyorum ki biz yalnız bile değiliz.. çok düşünmeyeye çalış… kimle kimler dogurdu bizde dogururuz 😀