Kızlar geçtiğimiz hafta sağlık ocağına gidip kan ve idrar verdim diğer gün beni arayıp acil çağırdılar kanın ve idrarın çok yüksek çıkmış bebeğe zarar verir vs diyerek hemen acile gitmemi söyledi gittim ve idrar aldılar acilde ve sonuç temiz çıktı herhangi bi problem yok dedi antibiyotik verdi oda karın ağrısı gaz yaptı bıraktım sizce neden öyle çıktı başına böyle bişey gelen varmı ?