Anneyedairr Kızlar şımdı doktordan geldım 7+4 olması gerekırken 6+2 cok küçük dedı ama kese oluşmuş hafıf kanama gozuktu ve progestan ıgnesıyle fıtıl verdı boyle bor sey yaşayanız var mı korkmalımıyım
Melekebbr Anneyedairr ilk haftalarda bir hafta kadar gerilik olması gayet normal benimde aynıydı 8. Haftamda 6 haftayla uyumluyduk. Şimdide bir hafta önden gidiyor
tupbebekannesi522 Anneyedairr benimde SAT 3 Mayıs ama 8 Mayıs gibi gözüküyor ultrasonda 5 gün geriler geliyor 10 haftalığız. Ama gelişimi için her gün ceviz,muz, süt ya da yoğurt, kaju yine bol meyve ve bol su içiyorum.
Anneyedairr Melekebbr biraz kanama varmıs içerde progestan iğnesi vurdular bide fitil verdıler yani kalbini dinlemeye ne zaman gittiniz
Haticegg Bende aynı durumdayım, fitil kullanıyorum salı günü inşallah kalp atışını duyarım doktora gidicem
Anneyedairr Haticegg inşallaj duyarsın canım benım cok silik kahverengı lekesı gelmıstı bır gun arayla ama cok silikti oyle doktora gıttım