Merhaba. 29 haftalık hamileyim. Çok büyük basur çıktı. İçinde morlanması olmiş. Sanırım kan pırtılalaşma olmiş. Pıtıl, kremler hiç bir şey iş aramıyor artık. Ameliyat düşünüyorum dayanamıyorum artık. Rica ediyorum gebelikte basur ameliyat olanlar bana yasinlar