bebeklendik Minnakmomo bende 5+2 yim ve benimde 22 temmuz randevum var kalp atışı için çağırdı doktorum ama duyar mıyız bilmiyorum 😬
Kele-bekler1 İnşallah duyarsınız canım bizde 4+5 te keseyi gördük 20 simde randevum var 6+5 te insallah görürüz 🙏🏻🥰 Allahım gönlümüze göre versin inşallah🤲🏻 Minnakmomo
Beybeybi Benim bugun 6+0 ama daha hicbirseyinden haberim yok sadece testler pozitif yarina hastaneye gidecem kadin doktoru ayin 27 sinde bakalim pitircik ne yapiyormus😊
Minnakmomo Beybeybi bende hic gormedim ne kese ne bebek sadece kan sonucu ve testlere gore hamileyimm cuma ilk kontrol bakalimmm