Merhaba kizlar catlatma iğnesi oldum bu ay adetime bir gun var cok aşiri bi ciZgi görüyorum teste acaba catlatma iğnesinden de gec dolenme olabiliyor mu resim paylaşmadim cunku ben bile zor goruyorum beyaz sefaf akintim var birde adet olaucak gibi sanci daha once kimyasal hamilelimde boyle yine arim olmuştu yani sorun şu gec dolenme olabilir mi