acemimom1 37+2 olduk kızlar böyle bir baskı yok ya bazen yeri geliyor yuruyemiyorum sizde durumlar nedirr
Nurcan2509 acemimom1 Bende 37+4 üm benimde vajinamda baskı ve ağrı oluyor Sanırım bebiş artık kanala girmeye hazırlanıyor Sağlıkla gelsinler inşallah 🥰🥰🥰