Merhaba hanımlar 37. Haftamdayım doktorum bebeğin hareketlerinde azalma hissedersen gel demişti. Azalma derken ne demek istedi anlamadım iki gündür kontrol ediyorum sanki azalma var gibi gün içinde 3 defa anca hissediyorum hareketlerini. Bu azalma mı olmuş oldu acep? Normalde epey hareketli bir bebişti.