Melekozkan41 Kızlar sizce bebişin kıyafetlerini yıkamak ütülemek ve hastane çantasını hazırlamak için daha vakit varmı yoksa artık başlamalı mıyım? Çok kafam karıştı bazıları başla bazilari daha erken diyo sizce ne yapmalıyım?
Melekebbr Melekozkan41 daha erken bence kuzum 34. Haftada yıkatıp ütülersin erkenden yapınca zaman hiç geçmiyor gibi oluyor sanki 😍
Bayancorek Melekozkan41 Kıyafet yıkama ve çanta için bencede erken. Her şey hazır ama 32+3 üz; 34 den sonra halledeceğim bende.
Banuclk Melekozkan41 erkenden yapın yıkayın dursun bende 29 haftalığım qmw bitirdim işlerimi ztn sıcak ütü de hiç çekilmiyor böyle olunca geri kalan eksikleri daha net görüyorum gidip alıyorum
Melekozkan41 Melekebbr ayyy dimi çok arada kaldım yaaa şimdi hazırlasam dediğiniz gibi sanki zaman gecmicek ama hazirlamasamda yetismicek gibi sanki🤣🤣🤣 çok arada kaldım 🌸🌸👍
Melekozkan41 Sleepless_Mother ayyy Ekim 4 görünüyo doğum için ama inşallah vaktinde gelir bebitolar🥰🥰❤️❤️🌸🌸
Melekozkan41 Bayancorek peki kıyafet yıkama ütüleme ve çanta dışında herhangi bişey yok degilmi gerçi hala eksiklerim varda ayy ne bilim bı an korktum 🤗🤗 sanki yetismicek gibi geldi☺️☺️👍
kadrfdan Melekozkan41 ya benimm de Ekim 3 görünüyor bı de kendi doğum günüm de Ekim 3 o kadar merak ediyorum ki aynı gün olabilicekmiyiz kızımla diye🤭😁
Melekozkan41 Sleepless_Mother hmm benim daha henüz belli değil doğum seklim pazartesi gidicem doktora soylermi acaba doğum seklini?☺️☺️🌸
Mlkysf Melekozkan41 30+4 teyim haftaya insaallah baslicam yavaş yavaş yıkayıp utuleyip dolapta bekletcem hazır şekilde 35 36 gibi de hastane çantasını hazır ederim.Git gide daha çok ağırlaşıyor insan hele ki benim gibi yardim edenin yoksa son haftalara bırakma derim
Melekozkan41 Mlkysf doğrudur yok ben yaparsam annemle birlikte yaparım heralde tek başıma çok zorlanırım bende galiba☺️☺️🌸🌸
Sleepless_Mother Melekozkan41 bilmiyorum ki canım bende şeker tansiyon var hani direk belliydi sizin nas olur bilmiyorum Rabbim hayırlısını versin ♥️🤲
DenizinAnnesiiiii Melekozkan41 her türlü ihtimale karşı hazırlamakta fayda var ben de 28den sonra hazırlamayı düşünüyorum. Hazır ütülü temiz kalsın kenarda ne zararı var 😀
Melekozkan41 DenizinAnnesiiiii bı zararı yok canım fakat işte benim taşınma durumum var evi toparlama etme falan o yüzden bı arada kaldım ☺️☺️☺️🌸🌸
Misssitare Melekozkan41 30 haftalık olduk nerdeyse ben başlayacağım. Baya ağırlaştım ne olacağı hiç belli olmaz. En azından kafa rahat olur. Hastahane çantasını bile hazırlamayı düşünüyorum kısmetse.
Melekozkan41 Misssitare doğrudur bende basliyim o zaman zaten 29 a gircem bende çok agirlastim 27 de başladı benimde agirlasmam🤗🤗❤️❤️