Merhaba kızlar,
15 Temmuz regl olmam gereken tarih. normalde günü gününe regl olurum ve yoğun geçer. Fakat dün çok az bir kaç damla leke gibi gelmiş bugün hiç bişey yok. 2 yıllık evliyim bir buçuk yıldır gebelik için uğraşıyorum. Asıl merak ettiğim ve sormak istediğim şu uzun seneler sonra köye geldim hava değişimi nedeniyle mi tam adetimi sökütemedim yoksa gebelik olabilir mi? Lekelenme Dışında herhangi bir belirtim yok Köydeyim test alıp da yapamıyorum maalesef pazartesi gününe randevu aldım. Umutlanmakta istemiyorum ama ilk defa bu şekilde oluyor. Heyecanlı ve bi o kadar da bilgisizim bu konuda daha önce ki kaybımda boş gebelikti erken sonlandırmak zorunda kaldık hiç bişey yaşayamadan kürtaj olmıştum.