Kaya13 Alna çoğul gebeliklerde bu risk herkeste var neredeyse hamileliğimin yarısından fazlası yatarak geçti ama buna şükür 34+2 olduk 🥰
Luckymom97 Alna yani öyle belli bi riskim olduğunu söylemedi doktor ama ikiz gebelik başlı başına risktir hamile sürecimin başından beri çok kendimi yormadan devam ediyorum 26.haftamdaymm günümün çoğunu dinlenerek geçiriyorumm
Eylul10 25+1 deyiz. İkizlerin hepsinde var. Doktorumda bana ısrarla dinlen kendini yorma diyor. hepimiz vaktinde sağlıkla kucağımıza alalım 🌼
Cakmaafrodit Başındanberi yatıyorum rahim ağzı genişliğim var tabi herkesin öyle olacak bir durum yok fakat normal gebelikten daha da riskli olduğu için dikkat etmek lazım