Yengecc Kızlar taze transfer oldum ,iki embriyo koyuldu beta değerlerim şu şekilde; 6.Gün 23,25 8.Gün 49,9 10.Gün 98,8 sizce nasıl
Dorukkusumm Canımm hayırlı olsun inşallah 🙏 benimde 7.gün 77 9. Gün ise 180 çıktı.. 2 günde Bi 2 katı olmalıymış zaten sanırım çok güzel gidiyoruz 🌼🙏
Yengecc Dorukkusumm iki katı artıyor ama iki katını hiç geçmiyor bi sıkıntı olmsz inşallah Senin güzel artmş maşallah canım
Yengecc moom222 yaaa ne güzel Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.. hiç 2 katını geçmeyince bi tedirgin oldum,cinsiyeti nedr benişin🥰
Ebrumurat123 Hayırlı olsun sağ Salim kucağınıza alırsınız insallah benimde 11 gün 176 13 gün 332 Bugün 7+5 olduk