Kanama olmadıgı sürece düşük belirtisi yok demektir canım, bende 6 ay önce 6 haftalıkken düşük yaptım ilk kahverengi lekeyle başladı sonra kanamaya döndü sonrasında inanılmaz şiddetli bi agrıyla parçalar gelmeye başladı.. Degerlerin gayet yüksek görünüyor sen genede kendine çok dikkat et ve çok fazla üstüne düşme hiç yokmuş gibi davran ve kanama olmadıkçada aklın kötü birşey getirme, inşallah hayırlısıyla sag salim alırsın bebegini kucagına 🙏🏻