Geçen sabah ve bu akşam karnım böyle çekilir gibi oldu ve bebek belli bir yerde toplandı karnım sertleşti on sanıye sonra normale döndü bu ara çok gazım var ondan mı yoksa rahim ağzı kısalıyor da erken doğumun habercisi mi bu haftalarda bunu yaşayan var mı doktor randevum çarşamba günü ama biraz panik oldum daha öncede 21 haftalık kaybım var çünkü🥹