Eltay2359 Nst de çok hareketli olan bebekler doğdukları zaman hareketli olur . Nst de sakin olan bebek doğduklarında sakin olur deniyor ne kadar doğru ? Tecrübeli var mı ?☺️
Karabiber Eltay2359 şayet öyleyler hapı yuttum 😁😁😁 çünkü kızımın hareketleri yüzünden 2 defa nst kemeri attı 😁😁😁😁😁😁