Pineapplee Alerjik bünyem olduğu için o yüzden telaşlanıyorum 😊 her aşımı olduğumda hep en az 1 saat müşahede altında tuttular beni 😂 son aşımda bir de kolumda iğne vurulan yerde derim kızardı bildiğiniz yanık gibi oldu hemen bir ilaç verdiler sonrasıda merhem kullandım öyle geçti 😂 ne zaman ne olacağını kendimde kestiremiyorum 😂