sedaboz_ 37.haftada doğum yapan var mı? Yoğunbakıma alınma gibi durum oluyor mu? Henüz hiç bi belirtim yok ama o kadar ağırlaştım ki ayaklarım davul gibi oldu resmen ayakta durmakta zorlanıyorum ayaklarım sanki artık beni taşımıyo. Artık doğurmak istiyorum😂
Tiredmother sedaboz_ 33. Haftadayım 36 gelsede açılma hareketleri yapsam diye bekliyorum o kadar zorlanıyorum ki artık bi an önce doğurmak istiyorum 😫
sedaboz_ Tiredmother Daha var senin az daha bekle😂 havalar çok sıcak 42 derece Diyarbakır 😭 sıcaktan da şişiyorum hiç bi iş yapamıyorum yatmak istiyorum terden yatamıyorum da herşey sıkıntııı
Gulcahan Dünya sağlık örgütüne göre bebeğin kilo 2500 geçtiyse birde solunum sıkıntısı tarzında sıkıntıları yoksa yoğun bakıma girmiyor diye biliyorum
Tiredmother sedaboz_ bekliyorum zaten ama nasıl 😄 İstanbul’unda çok farkı yok valla duman atıyo evler 😒 ama sen doğur bence artık yeter daha da sıcaklarda lohusalıkta çekilmiyor😅
Birgul sedaboz_ 37+5te doğum yaptım sezaryen 2900 doğdu bebeğim hiç bi sıkıntı yaşamadık yoğun bakım falan olmadı