Ben oldum canım 23 haftalıkken kan civitici oksapar igne kullandım 10 gün sonrada 34 haftaya kadar corasprin kullandm bebeğim koronadan dolayı pek kilo almadı ama sağ salim kucağıma aldım. Limon portakal tavuk çorbası falan tükettim. Ateşlenmemeye özen göster ateş iyi olmz doktorunla konuş kan civitici kesin kullan haftan büyük bebeğe kan gitmez fln Allah korusun büyük haftalarda korona olanlara doğuma kadar oksapar kullanılıyor diye biliyorum kan pıhtılaşmasii yapıyor korona