Kızlar 6+2 deyim yatmak yaramıyor bana yatınca belim ağrıyor niye böyle gezsem dolaşsam sıkıntı yok bu dönemde böyle olan var mı ve bel ağrısı olunca erkek kasık ağrısı olunca kız diyorlar doğru mu ben yatmasam daha iyi cocuk cinsiyetsiz olacak belimde ağrımasa😂😂😂😂