Bebetonunannesi07 Plasenta previa olduğu için 37.haftada bebiş doğucak.37.haftada doğan bebeğin süreci nasıl oluyor? Tecrübeli olan var mı?
RamazanYaren0655 Bebetonunannesi07 adetime gore 38+1 olarak doğum yaptım ama kayıtlarda 37 olarak gözüküyorum 24 günlük olduk.Berbat ve aşırı kötü doğum serüvenim oldu 🤦
ikicocuklubiranne Bebetonunannesi07 37+4 te doğum yaptım herhangi bir sorun yaşamadım. Odama bebeğimle beraber çıktık. Normal doğum haftasında olmuş oluyor zaten sıkıntı etmeyin kendinize ☺️
Narnur Bebetonunannesi07 plesanta previa hangi hastanede doğum yapıyorsunuz ? Benimde plesanta previa var salı günü giriyorum doğuma inşallah 37 +1 olucak
hilalhanim Bebetonunannesi07 ben doğurdum normal doğum oldu bir sıkıntısını yaşamadım çok şükür. Sadece günü dolmadığı için uyanmama problemi vardı haftası dolunca çıldırık bebe oldu
Narnur Bebetonunannesi07 kolay oldumu doğum ? Plesanta previa zor bir doğum diyorlar salı günü bende doğuma giriyorum ama korkuyorum riskli diye
bebeklendik Bebetonunannesi07 37+5 te doğum yaptım kızım çok şükür gayet sağlıklıydı. 36 hafta öncesi riskli gruba giriyor. 36+ sı bir sıkıntı olmuyo genelde kalbini ferah tut sağlıkla al kucağına inşallah
Bebetonunannesi07 Narnur 2 hafta sonra inşallah alıcam kucağıma. Allahın izniyle hiçbir sıkıntı olmadan kucağımıza almayı nasip etsin rabbim🙏🏻
Pcoslubiranne Bebetonunannesi07 ben 37+1de dogum yaptim oglumu 8 gun kuvozde kaldi planli degildi. Ablam da 37de dogum.yapti onun sezeryani planliydi bir sorun yasamadi.
Ipeksari57 Bebetonunannesi07 37+4 de doğurdum kızımı Kilo gelişim ve ciğer gelişimi olarak herşeyi iyiydi kuveze alınmadı. Şuan Şükür Allah’a 1 yaşındaa . Sizin merak ettiğiniz nedir yardımcı olmak isterim. 🤍
Bebetonunannesi07 Ipeksari57 Maşallah 🧿 İnşallah benim kızımda girmez kuveze ben biraz o yüzden tedirginim 🙏🏻
Ipeksari57 Bebetonunannesi07 girmez kuzum sen merak etme 37 hafta az bir zaman değil görümcem 36 haftalık doğurdu mesela onunki bile girmedi kuveze 🙏💜 Sıkma sen canını Rabbim hayırlısını nasip etsin 🙏
Deletedmom_33 Bebetonunannesi07 37+2′yi 3′e bağlayan gece 2 de doğuma girdim tansiyondan. Bizde solunum sıkıntısı olduğu için 12. gün küvezden çıktı. 3030 doğdu ultrason da 3500 üzeri görünüyordu