Anneyedairr Kızlar şımdı doktordan geldım 7+4 olması gerekırken 6+2 cok küçük dedı ama kese oluşmuş hafıf kanama gozuktu ve progestan ıgnesıyle fıtıl verdı boyle bor sey yaşayanız var mı korkmalımıyım
Zey-neppp Anneyedairr bende 5 ya da 6.haftada yaşadım aynısını. Progestan fitil kullandım. Şuan 16.haftamdayım. Endişe etme şimdilik ☺️