Kubrabyrmm Arkadaşlar çok meraklıyım 6+4 haftalık usg deacaba cinsiyeti nedir bilen bu konudan anlayan 6. Hissi kuvvetli arkadaşlar yardım edin 🥰🥰 teşekkür ederim şimdiden can sıkıntısına ne kız ne erkek ağır basıyor valla 😂
sym25_ Ya ama 6 haftalık daha nohut kadar nasıl tahmin edelim 😁 çok çok zor bir şey onun yerine kendi hislerinize güvenin ben 4 haftalıkken hislerimle erkek deyip oğlum diye seviyordum cinsiyet 11 haftada belli oldu😁
Kubrabyrmm sym25_ haklısın cnm ama 6 7 hastalıkken cinsiyet tahmini oluyormuş burda çoğu insan tahmin ediyor meraktan işte