Mutluluk71 yani bu “görenler” dediğimiz tayfanın her şeye bir yorumu var😀 insanın sinirini bozuyorlar gerçekten. Kontrolleriniz sırasında doktorunuz böyle bir riskten bahsetmiyorsa karın yukardaymış aşağıdaymış çok da önemli değildir herhalde. İnsanlar her şeye boş boş yorum yapmayı karşısındakinin canını sıkmayı ne çok seviyor. Bunlara takılıp canınızı sıkmayın❤️