35 haftalığım hâlâ karar veremedik minnoşumun ismine 🤭 ilk kızımın ismi Öykü. 3 yıllık bi uğraşın sonucunda hamile kalmıştım, bizim Öykümüz olsun diyip koymuştuk. Bu hamileliğimde sürpriz oldu🤭🥰
Eşim Umay olsun istiyor, ben anlam bakımından uygun görmüyorum.
Masal var oda ileriki yaşlarında çocuksu kalır diye düşünüyorum.
Beğendiğim Beste ismi var onu da eşim beğenmiyo sizce hangisi fikirlerinizi bekliyorum 🥰
Bu isimler dışında öneriniz varsa onları da bekliyorum 💙