mrskorkut progestan akinti veya kaşınti yapmaz, sende mantar enfeksiyonu varsa önceden progestani da vajinal yolla alıyorsan eğer progestan geri geliyosa yani beyaz akinti şeklinde o sana kaşınti yapiyodur. 2 gün önce bende öyleydim bi baktım aldığım progestan geri gelmiş ve vajinanın etrafı hep bembeyaz olmuştu. Dr uma sordum benim yazdığımı söyledi. Sebamed şampuan var onu önerdi bide fuggy diye krem yazdı o gece krem ve şampuan bana çok etkili geldi. Sana tavsiyem progestani aldıktan sonra 20 dk bacaklarını yükseğe uzat yat kalkma ondan sonrada yat bi 10 15 dk tamamen erisin. Çünkü rahimde biraz geç eriyo progestan agizdan almak gibi olmuyor. Allah yardımdın olsun🤗