bayanukuslu Aselimprensesim bende de varmış miyom canım. Ara sıra sancılarım oluyo. Doktor bormal olduğunu doğumla beraber gideceğini söyledi. Şuan 23+5 günlüğüz
NslhnAltun5580 Aselimprensesim Benim de var myom normal doğum yapamayacağımı söyledi doktorum sezeryan ile de alınır diye düşünüyorum, hayırlısı bakalım . Sancılar ağrılar oluyor benim için biraz zor geçiyor 😔
sliya30 Aselimprensesim miyom hamilelikte ortaya çıkıyor zaten ilk hamileliğimde öğrendim kafaya hiç takmadım ama doğumda kanamam oldu.. İkinciye hamileyim miyom hala var ama büyük değil boyutu o yüzden zararı yok umarım kanama olmaz doğumda yine
_Arslan_ Aselimprensesim bnde uctane miyom var psikoloji olarak kalmadım bedenimi soylemiorm bile yani bna doktorum doğumda alinacak yerdeyse alicaz dedi zor bı hamilelik yasiorm
Aselimprensesim Kızlar hepimiz insAllah sağ salim kucağımıza alırız ister istemez çok kafaya takiyorum ben 🤦🏻♀️
Aselimprensesim Kanama oldu ama kanamayı durdurdular benim tek düşüncem bu doğumda fazla kanama olursa ne olur