10 haftalık hamileyim idrar kültürümde bakteri saptandı az miktarda mikrop belirlendi. Monruol şase verdi doktorum ama seni rahatsız eden bir durum yoksa içmeyebilirsin dedi beni rahatsız eden ağrı sızı yok ama korkuyorum su içiyorum temizliğe dikkat ediyorum ama bu durum beni endişelendiriyor. İlaca başlamalıyım bebeğime zararı var mı içmesem zararlı mı belim çok ağırıyor arada sağ kasığım ağrıyor bunlar normal miii çok endişeliyim…