LaleOzlem Kizlar bu ay benim adet gec kaldi 10 gun hamile degildim. 10 temmuzda adt oldum ve 2ci gun femqraya basladim gunde 2 tane 5 gun.. ve ilacim dun bitti. Sizce ovulasyon ne zaman olur? Sizlerden kac kisi femarayla hamile kaldi?
Aysehsdmr LaleOzlem bende bu ay klomen kılan kullandım 5. Gün başladım 2 şer tane bugün ağrı hissediyorum kasıklarımda adet gibi acaba yumurtlama mi oluyor bekliyim burda bende
OOrkidee LaleOzlem canım bende bu ay Femara kullandım ve aynı zamanda ovülasyon testi ile takip ettik yumurtlama zamanımı , çatlatma iğnesi kullanmadım . Ben 17. Günde yumurtladım ama herkeste farklı olabilir. Test te kullanmanı tavsiye ederim açıkçası.
Vogel LaleOzlem ben femara ile 4. Defa kullanışımda hamile kaldım yani 2 gün önce öğrendim hamileliğimi daha çok yeniyim:)) bu defa hem femara kullandım hem ovulasyonla takip ettim. Adetin 18. Günü yumurtlama gördüm bir gün sonra dr a gittim yumurtlama devam ediyordu ve dr çatlatma iğnesi verdi 19. Gün. İğnenin 12. Gününde gebeliğimi öğrendim bugün de tekrar kan tahlili yaptırdım 14. Gün 144 çıktı
Aysehsdmr LaleOzlem evet 3 gündür çok ağrım var adetten sonra 4. Gün ilişki oldu acaba hamile kalma ihtimali var mıdır ya da yumurtlmaa ağrısı mi bu
pkos_dunyam Kızlar femarayı doktor takibinde mi kullandınız bende 2 aydır doktor takibindeydim bu ay gitmek istemiyorum çok stresli oluyor kendim kullansam ne olur diye düşünüyorum
OOrkidee pkos_dunyam bana dr kullan dedi ama takip etmedi canım kendim kullandım gibi oldu iğne de vurulmadım ama ovülasyon takibi yaptım tuttu
OOrkidee pkos_dunyam ilk ay çok teşekkür ederim 🌸 ama işte denk geldi herhalde çünkü bir önceki ay mesela 81. Gün regl olmuştum çok geç🤷🏼♀️
Herzamanask4 OOrkidee canım benim de reglime 6 gün var bütün bel ağrışarım olunca test yaptım 2 iç çizgi silik bir şekilde 10 dakka içinde çıktı dakikalar ilerleyincede biraz daha koyulaştı varmıştır hiç bilmiyorum çatlatma iğnesi kullanmadım sadece femera kullandım
OOrkidee Herzamanask4 canım ben tam beklenen adet tarihimde yapmıştım. Biraz daha sabret tekrar test yap istersen çizgi inşallah koyulaşacaktır 🤲🏻
Herzamanask4 OOrkidee ay valla bilmiyorum elim ayağım titredi kendimizde çok umutlandırmak istemiyorum
OOrkidee Herzamanask4 silik olarak gözüküyor tabi ama ilk 5 dk da gözüken çizgi kabul ediliyor. Dediğim gibi erken biraz bence test yapmak için . Umuyorum koyulaşacak 🤲🏻