Kızlar merhabalar ben neredeyse 20 haftalık hamileyim ve 13 haftada sadece bir tekme attı bebeğim ondan sonra hep sanki su içinde yuzerr gibi hissettim iki gündür o hissiyatta yoktu hiç kıpırdamıyordu çok korktum neyse biraz meyve suyu falan içtim baktım kıpırdamaya başladı ve Ufak tefek tekmeler attı dün gece cokokrem yememe rağmen kibirdamamisti bide bu benim 3 gebeliğim tekmeyi erken hissetmem gayet normal benim iki kızım var onlar böyle değildi baya hareketliydi ikiside doktorum kesin olmamakla beraber erkeke benziyor dedi özellikle erkke bebeğe hamile annelere sorum normal mi böyle hareketsiz kalması az hareket etmesi