Kızlar sabah kalktığımda beri belim de bir ağrı vardı sonra kasıklarımda da ağrı başladı ama oyle şiddetli bir ağrı değil böyle üşütünce ağrır ya oyle birsey . Üşütmüş olacağımı düşünüyorum yayladayım cunku bşr haftadır ama korkuyorum burda ilçe hastanesi var oraya gittim kalp atışları normal dedi başka birseye bakamadı kadın doğumcu olmadığı icin . Umarım doğum sancısı filan değildir korkuyorum