Busrakhrmn Kızlar doğum belirtisi mi 38 haftalık olduk vajinada ağrı ve bebekte bugün çok sertleşti ve olduğundan daha hareketli sabahdan bu yana ve birde baldırlarımda inanılmaz bir ağrı var hastaneye gitmem gerekiyor mu