Elizya18 Aslında insan varsa hemen bilmek istiyor ama bu kadar önceden beklemek test yapmak filan çok yıpratıcı birşey. Kimyasal olursa önceden bildiğiniz,beklentiye girdiğiniz için daha çok üzüleceksiniz. Ben de dayanamayıp önceden test yapıyordum ama baktım böyle yaşanmıyor stres oluyor insan bıraktım oluruna, eğer adetim geçerse öyle yapıyorum ki henüz birşey yok. Siz de adetin gecikmesini bekleyin umarım vardır ve sağlıklıdır ama yoksa da moral bozmak yok ✨