Merhaba 39+3 gunluk hamileyim ve acilmqm yok kanqlada girmemis daha bebek doktor sezeryan yapalim diyo ama ben son ana kadar bekleyip normal istiyorum son anda sancim oldugunda bebek kanala girermi sık sık egzersiz yapiorum 2 gundur rahmimde kasilma var bu acilma olucagi anlamina mi geliyo acaba benim gibi olup normal doğum yapan varmı yardimci olursaniz cok sevinirim simdiden tesekkur ederim