Gebeliğin ilk beş ayı toplam 5 kilo aldım her ay 1 kilo şeklinde hiç bir sıkıntı yoktu fakat şuan 7. Ay oldu ve 2 ay içinde 10 Kilo aldım toplam 15 kilo ve kesinlikle çok yemiyorum her tarafım şiş ayaklarım balon gibi bol bol yüzüyorum yürüyüş yapıyorum biri akıl versin lütfen 3 ay var daha çok kötü hissediyorum kilo şişkinlikten mi acaba 🙁