Mila_01 ben goguste yara olmasin diye krem falan almadim.onceki cocuklarimda almistim ama bebek hemen emdigi icin kremi ya silmen lazim surekli yada bebege geciyor krem yani en iyisi anne sütü emzirdikten sonra azicik bir iki damla sagip meme ucuna yedirin arada bir yapin yumusatiyor ve catlamasini önlüyor ben anne sütüyle careyi buldum kolye falan hic duymadim.almayida dusunmuyorum