miniksevdamm Kızlar annemlerin dolabı bozulmuş bugün benim dolabım bosch marka ben memnunum sizler hangi marka hangi seri kullanıyorsunuz memnun musunuz ??
Vicibici miniksevdamm Samsung gardırop tipi kullanıyorum ama genel olarak çevremdekilerin hep samsung ve memnunlar ☺️
HSena38 miniksevdamm Beko kullanıyorum memnunum ama şans işi annem ve diğer aile büyüklerim Vestel kullanıyor 😊🌸
ulkuhandhm miniksevdamm bosh kullanıyorum iyi ki herşeyimi o markadan almışım diyorum buzdolabımdan aşırı memnunum zaten 2 hafta asla hiç bir sebze meyve bozulup çürümüyor
miniksevdamm ulkuhandhm kesinlikle benimde herşeyim Bosch çok memnunum ama annemki bozulanda Bosch du o yüzden tereddüt ediyor