Serap_35 Kızlar 32+2 giz bugüne kadar hep karataşa gittim memnunum ama doğumu orda önermiyor kimse siz nerde ne kadara yaptırıyorsunuz var mı arzu hanıma giden doğumunu yapıp memnun kalan şuan da normal doğum 8000 TL
Gozde1225 Benim bi tanıdığımın arkadaşı arzu hanım da yapmış ve çok memnunmuş sabah 5 de gelmiş hastaneye ve ısrarla normal doğuma almış başkası olsa genelde sezeryana alırdı ama arzu hanım çok iyimiş bende şimdiki randevumu ona aldım bakalım nasıl biri 🤗