pusatmom35 ikramomm Şişmesi normal demislerdi bana. Benimki hiç şişmedi. Ama doğum yapalı 2 buçuk ay oldu bazen sağ bazen sol taraf gün içinde ağrı yapıyor ve geçiyor
Ftmgl1207 ikramomm benimde öyle 3 sene oldu sağ tarafta bir şişlik var. Dikiş bitimi oradaymış sordum doktor öyle dedi.
Fadmet Ftmgl1207 ya sizin üç yıl olmuşsa bi şey sorsam. Dikiş izi ne zaman geçiyor ya da azalıyor acaba?
ikramomm Fadmet bana sormamışsınız ama bende edindiğim bir bilgiyi paylaşayım 6. Aydan sonra başlıyormuş düzelmeye ☺️
Ftmgl1207 Fadmet 6 aydan sonra ince bir çizgi şeklinde kaldı canım öncesinde hafif kırmızılık falan vardı ama hepsi geçti
Fadmet Ftmgl1207 @ikramomm teşekkür ederim. 3 ay oldu ben sezaryen olalı, iz hala ilk günkü gibi duruyor hiç geçmeyecek gibi ama daha vakit varmış