Çok geçmiş olsun öncelikle. Ben de iki gün önce aynı başladı. Boğaz ağrısından gece uyuyamıyordum çok kötüydüm ama bu, sabah boğaz ağrısı geçti çok şükür öksürük ve burun akıntısına şükrediyorum cidden. Doktora söyledim ama ilaç yazmadı. 37+5 ben de 10 gün, sonra sezaryen olacağım inşallah ben de tedirginim o zamana kadar iyileşirim inşallah.