Yakut16 bende de var adetlerim hep düzensizdi klomen kullandım daha kötü oldum sonra femara kullandım hamile kaldım ama düşük yaptım düşükten sonra psikolojim bozuldu hiçbişey yapmıycam dedim kilo problemim de var kilo vericem dedim düzenli yürüyüş yaptım sağlıklı beslendim etkisi olmuş mudur bilmiyorum ama 4 ay sonra kendi kendime hamile kaldığımı öğrendim. Sağlıklı düzenli bir hayat,hareket, stresten uzak olmak çok etkiliyor