mira-0504 Güzel anneler hamileleikte saçınızı boyattiniz mi acaba peki nasıl bir boyaya eğer kendiniz boyadiyseniz
oykumm_1233 mira-0504 sanırım diplere deydirmeden ombre felan yaptırılıyor canım bütün boyaya bence girme
Ruveyda_baskapan mira-0504 ben sezaryen günümden 1 gün önce gitmeyi düşünüyorum valla çok korkuyorum boyadan belkide doğumdan sonra giderim belli olmaz